SEZON ZIMOWY ZAKOŃCZONY!

Sezon zimowy został zakończony, wyciągi i trasy są nieczynne.
Dziękujemy wszystkim naszym Gościom, którzy odwiedzili nas tej zimy!
Mamy nadzieję, że zmiany in plus były zauważalne, za co składamy wyrazy uznania naszym Pracownikom oraz firmom i służbom nas wspierającym!

Kolej 1-osobowa:
nieczynna

Kolej 4-osobowa:

Wyciąg talerzykowy:
nieczynny

Wyciąg dla dzieci:

Dojazd

Dojazd busem
Myślenic są miastem posiadającym doskonałe połączenie autobusowe z resztą kraju.

Informację o aktualnym rozkładzie można uzyskać pon numerem 604 565 187 lub na stronie www.rda.krakow.pl

Z Dworca Autobusowego do Stacji Narciarskiej Myślenice można dostać się za pomocą lokalnych połączeń lub też prywatnych przewoźników.
Pieszo
Z centrum Myślenic: proszę kierować się w kierunku dzielnicy Zarabie. Z centrum Myślenic w tamtym kierunku prowadzi czerwony szlak. Po przejsciu przez most na rzece Rabie skręcamy w prawo. Idziemy wzdłuż rzeki, przez park. Po ok 2 km dochodzimy do kładki pieszej nad Rabą. W tym miejscu można pójść drogą asfaltową w kierunku wsi Chełm i po ok 2 km dojdziemy do dolnej stacji kolei czteroosobowej. Najciekawszą opcją dotarcia na szczyt Chełmu jest jednak wyjazd najdłuższą w Polsce koleją jednoosobową, której dolna stacja znajduje się w odległość 200 m od ww kładki.
Można także idąc zielonym szlakiem wyjść na Górę Chełm ( ok 2,5 h)

Z kudłaczy: Kierujemy się czerwonym szlakiem w kierunku Myślenic. Po jakimś czasie szlak czerwony łączy się z zielonym. Po ok 2 godzinach marszu zielony odbija w lewo a my wraz z nim. Po przejściu przez wieś Chełm czeka nas ok 0,5 godz spaceru przez grzbiet Chełmu i już możemy się delektować wspaniałymi widokami na szczycie Góry Chełm
Copyright 2017 by Sport Arena Myślenice.